Prieš statybų pradžią šią sankryžą kasdien kirsdavo 60 tūkst. Po sankryžos rekonstrukcijos atvertas keturių eismo juostų ir daugiau kaip 800 metrų ilgio tunelis, kurio centrinė 89 m ilgio dalis yra uždengta. Virš šios perdangos įrengta reguliuojama aštuonių eismo juostų Liepkalnio gatvės sankryža, iškiliosios pėsčiųjų perėjos bei saugumo salelės. Greta sankryžos įrengti pėsčiųjų ir dviračių takai, neregių ir silpnaregių vedimo sistemos, bei, visos sankryžos su tuneliu, apšvietimas. Sankryžoje įrengta visomis eismo kryptimis valdoma vaizdo stebėjimo sistema, o šviesoforai sujungti su automatizuotu eismo valdymo centru. Viena iš daugiausiai dėmesio susilaukusių temų tunelio statybų metu – šalia esantis Vilniaus oro uostas bei ten be pertraukų besileidžiantys ir kylantys lėktuvai, mat virš šios sankryžos keliolikos metrų aukštyje yra lėktuvų eismo koridorius, sudaręs ne vieną inžinerinį galvosūkį tiek statytojui, tiek projektuotojams, tiek ir rangovams.
Projekto kaina apie 31 mln. Eur. dalį lėšų projekto įgyvendinimui skirs Vilniaus miesto savivaldybė, apie 22 mln. skirs Vyriausybė.
Projekto vykdymas: 2020-2021 m.
Rangovai: UAB „Fegda“, UAB „Tilsta“.
UAB „Milsa" pateikė apie 22 000 t. granito skaldos betonui ir asfaltui bei apie 5000 t. dolomito skaldos pagrindams.