Projektas Rail-Baltica

Šiuo metu esantys rusiško standarto bėgiai apsunkina susisiekimą su Europos šalimis. Todėl siekiant kokybiška geležinkelio linija sujungti Varšuvą, Kauną, Rygą, Taliną ir, pasitelkus geležinkelio keltą, Helsinkį, nuo Lenkijos ir Lietuvos sienos iki Kauno europinio standarto 1435 mm pločio vėžė bus tiesiama palei esamą rusiško standarto 1520 mm pločio vėžę arba tiesiama sugretinta europinė vėžė, o nuo Kauno iki Lietuvos ir Latvijos sienos bus renovuojama esama 1520 mm pločio vėžė.Lietuvoje nuo Lenkijos/Lietuvos sienos iki Kauno bus nutiesta 120km europinės (1435 mm) vėžės.
Nuo Kauno iki Lietuvos/Latvijos sienos bus rekonstruota esama rusiško standarto (1520 mm) vėžė, kurios ilgis 213 km. „Rail Baltica“ ilgis Lietuvoje sieks 333 km. „Rail Baltica“ geležinkelio atkarpa mūsų šalyje sujungs Lenkijos ir Lietuvos sieną, Mockavą, Šeštokus, Marijampolę, Kazlų Rūdą, Kauną, Gaižiūnus, Radviliškį, Šiaulius, Joniškį, Lietuvos ir Latvijos sieną. Visas „Rail Baltica“ trasos ilgis nuo Varšuvos iki Talino apie 1200 km.

Daugiau info apie Rail-Baltica rasite projekto internetiniame puslapyje.

UAB "Milsa" siekia pristatyti kokybišką granito produkciją europinės vėžės geležinkelio balastui bei tapti viena iš pagrindinių projekto skaldos tiekėjų.

Grįžti

Kontaktai

Elektrėnų g. 16, LT-51205 Kaunas
Tel./faksas: +370 37 352365
El. paštas: info@milsa.lt Plačiau